lördag, april 18

Längesen...

... jag har bloggat! Helt glömt bort bloggen igen...


Så vad har hänt sen sist? Eeeh... Sökte in till några utbildningar, tror knappast jag kommer in på nån av dom. Sålt 2 virkade hästar... Jobbar på några flera så jag kan sälja på 1a maj tävlingarna om jag hittar nån som säljer dom mot liten provision. Fotograferingssäsongen är igång igen, ringrostig är man tydligen.. Ibland helt nöjd med objektivet, ibland helt missnöjd (bara för att det blir en aningens oskarp på full zoom... )

Riktigt ruskig hästfeber har jag oxå.. Har inte haft på länge, så det smällde till ordentligt nu. Å den utlösande faktorn var ett foto på en irländare i tävlingsutstyrsel som.. Ja, inget speciellt egentligen, fin var den ju... Men så lite behövs ibland ;(

Inte blir saken bättre då jag just fick veta att ett sto snart ska föla som varit betäckt med favorithingsten Wirtsmühle Delaney's....  E ju drömmen det att få en avkomma efter honom, även om han inte hittills har några avkommor som gått dressyr (Han e väl bara 7-8 år själv?), iaf inga som presterat på hög nivå ännu :) Själv gjorde han ju passage som 6 åring..

Näe tusan, sku nu vara då man sku kom ur denhär förbannade situationen så man sku kun skaffa häst igen, börjar nog minst sagt smaka jävligt träigt dethär.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar