fredag, juli 17

Partyfilosofen...

... eller nåt i den stilen ;)


Alltså på partyhumör som synden, men tillika lite smått filosofisk å grubblande.

Längesen jag plitat nåt här nu, å massor har hänt, men förmodar att 99% som läser den här ändå är vän med mig på fejjan å vet ungefär vad som händer å sker. Jeps, jobb, grejt, trivs bra!

Egentligen e jag trött som en trebent sork, å har full rulle i helgen och borde därmed ligga å sova vid det här laget. Men det är så mkt som snurrar i huvudet just nu..

Det finns vissa saker jag bara sku vila snarvla av mig med, men.. Jag kan inte skriva det på fejjan, jag kan inte skriva det här trots att jag vanligtvis e väldigt frispråkig å bryr mig skit i tabu-ämnen osv.. Men det finns bara vissa saker som jag inte nämner speciellt mkt. Majoriteten av dom är det känslor inblandade i, så.. Kan ha något med saken att göra ;)

Här tidigare i våras/början av sommaren, skrev jag ju att det eventuellt kan bli bästa sommaren ever.... Hittills kan jag verkligen inte klaga! :)

Läste nyligen nåt horoskop oxå där det stod nåt i stil med att jag e helt planlös, och det stämmer nog tammetusan det. Trots det lilla situations-kontrollfreaket jag är, så ... låter jag det bara flyta på nu. Jag har inga planer. Ja visst, fotosessions inplanerade å sånt, men.. inget annat egentligen, jag låter saker komma som dom kommer. Jag bekymrar mig inte, å jag känner mig relativt rofylld å nöjd med tillvaron. Riktigt skönt om jag ska medge.

Nä, nu börjar jag bli för trött, men ni får två foton av Blixten istället.. :) En riktigt skitig blixten!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar