söndag, februari 14

Ett riktigt inlägg..

Nåjo.. Blir lite spammande här nudå, men ville inte riktigt... lägga allt i samma inlägg. Jag deltar alltså som nämnt i en fotoutmaning nudå för att få igång min kreativitet lite, och förhoppningsvis för att utvecklas. Utmaningen heter 365Foton, å det finns 365+1 teman. Måste börja lära mig tänka lite outside the box nångång, så... jeps :)


Fanns ett par roliga teman som jag redan vet vad jag sku vila ha, t.ex bensträckare å bubbla. När Jenny drar ut Sussys ben, det skulle funka perfekt som bensträckare (heh, kanske låter lite mer skumt än det egentligen är, men när man vet vad det handlar om så förstår man! :D ), samt lilla Bubblan sku ju funka som bubbla! :D Dessvärre får det inte vara gamla bilder, å jag hade en perfekt bild till t.ex temat torrskodd.



;) Men denhär e fotad med telefonen dessutom. Men man kan definitivt säga att jag är torrskodd ;) Det handlar ju mkt om hur man tolkar dom olika teman, å det är väl inget som är varken rätt eller fel där :) Kollade igenom några av deltagarna igår, å vissa hade verkligen fyndiga foton på sina teman!

Ska försöka ta mig ti spitu idag å fota lite enduro, risken är väl stor att solen inte kommer fram, men de får vara så då... ! Kanske man får till nåt bra foto ändå..! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar