lördag, september 16

Varje år denna årstid..

... så börjar jag googla. Nähä? Det där var nog nästan värt ett lol.


Nejmen skämtåsido, jag börjar googla resor. Det kanske många gör, men jag antar majoriteten googlar södernresor. Själv googlar jag ruskaresor, hundspannsresor, naturresor osv..

Nu har vi ju sån tur att vi bor så nära umeå som vi gör, och inte långt från umeå hittar man väldigt fina områden.

Helst sku de ju va fint me kiruna eller nåt liknande, men det kan vara lite svårt att hinna med över en helg... tyvärr.

Nåja, hur som hafver så är det här en av dom få saker som ligger på min bucketlist. Jaja, drömma går ju. Kanske man börjar med en weekendresa till umeå, så får  man se om man kommer sig iväg på en veckas resa ti kiruna nångång? Bara att skaffa sig kläder så man överlever är ju en kostnad för sig..

Nååja. Kanske jag ska landa på jorden en stund nu igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar