måndag, oktober 23

Bucketlist #4975354

.. Ungefär. 


På onsdag blir en bucketlist-grej av. En grej jag egentligen glömt å lägga på bucketlisten, kom bara på de nu mittiallt att hej, de kan ju va bucketlist-juttu!

Så jo, det blir av på onsdag. Dock är det en grej som jag inte säger förrns det eventuellt är klappat å klart.

Och iom den här eventuella grejjen, så kan det hända att en annan grej på min bucketlist blir av oxå! Tyvärr e inget av dom här nåt som sker över en natt, så de e lite slött, man får vara pirrig för sig själv.

Men ni kan ju hålla tummarna, för det brukar ni vara bra på, å de brukar ge god tur åt mig! :D

Blev lite upp i varv nu iom det här, men flunssan står å rycker i båda byxbenen, å ja sku SÅ ha måsta kryp under täcket då ja kom hem från jobb, här sitter jag ännu bara. Genomkall å snårar.

I morse när jag vaknade fick jag ingen luft. Alltså jag skämtar inte (wich reminds me, beställ mera duact prkl!). Hade inte tvättat näsan efter stallsbesök igår, tyckte de inte kändes så bedrövligt ändå, men det betalade tibax sig i morse. Ni vet känslan då man ha satt nåt i halsen, typ brödsmulor, å hostar å hostar å hostar, å när man försöker andas in så går de int, för man drar ner de i lungorna. Ni vet, den känslan, sådär så man nästan får panik för att man inte får luft.

Typ så i morse. Försöka spy som en liten gris för att få bort allt slem, blev en aningens bättre, for hastigt ut å rök en cigg på balkongen (de har faktiskt visat sig hjälpa när jag haft mina s.k astmaanfall förr), men knappt så det blev bättre heller. Efter ca halva kaffekoppen så började de gå att andas någorlunda normalt igen, sådär så jag faktiskt kunde dra ett djupt andetag utan att de kändes som ja svalde halva atlanten.

Nudå? Nu rosslar de som synden när jag andas, lååångt ner mellan lungorna. Så att jo. Ännu efter sisådär.. *räknar* 15 år av hästallergi, så har man int ännu heller lärt sig. Okej, ja kan int skylla allt på hästarna heller, som ovan nämnt, så står flunssan å river i bägge byxbuntar, så..  slut å trött e man.

Nåja, nu fortsätta me GoT-träsket då. Håhå.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar