onsdag, mars 18

Ansökningstider..

.. Hahah va de blev explosionsbesök på förra inlägget bara för rubriken ;) Tanken var faktiskt att jag sku ha lagt in några groteska bilder, men jag valde att inte göra det.

Men, däremot, alla planer skiter ju sig som vanligt, inget nytt på den fronten, men sitter å grubblar mig fördärvad på studierna nu igen, hur fasen jag ska lösa det.

Sku va skönt om nån kunde komma med rent konkreta förslag å idéer, problemet är alltså att jag saknar behörighet att söka in till den utbildningen jag vill (tror jag iaf), men arbetskraftsbyrån blir knäro om jag försöker läsa nåt. Om nu föresten... Hmm...


Måst kolla hur de e me te-byrå ifall di sku sponsra enstaka kurser under "Frivilliga studier", men tippar nog på att de int räknas med kurser, utan måst leda till nånting. Men inte får jag läsa kurser utan att räknas som heltidsstudernade heller! De ni, är det inte ljuvlig?


Nå hur som helst tänkte ja ta tummen ur röven å ringa antagning.se i morron nudå för utredning. Det ÄR ju umeå jag vill till. Det ÄR ju en viss utbildning jag vill in på! Så de så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar