onsdag, september 9

Trallallallaaaalllaaa.....

... jag har fel i huvuuuuu idaaaa.... *nynna*

Alltså de e tammefan lustigt, onsdagar e såndära dagar då jag får lite utmaning på jobbet, eller ja... sånt som jag inte gör resten av dagarna. Så jag som e såndär som stressar upp för att en myra går fel väg, så e ju allti lite smånojig på onsdagsmornarna, fastän jag vet att 1) jag klarar av det, 2) det går nog bra..

Nå, dehär resulterar tydligen i att vid dagens slut e jag ofta på jäkligt bra humör.. ! De e just sånhära dagar som ja e lite stolt över mig själv över att jag klara av det, å tänker att de kanske nog blir chaffis av mig ännu. Nu låter de ju som de sku va världens juttu, världens tuffaste utmaning ja gjort me Lilla Röda, men nä, de handlar bara om att kroka av å kroka på ;D Å sen köra det jag kör däremellan då. Pressen, "Centrumpaikkorna" å "rutterna", de e de ja gör dagligen, de e de jag kan, börjar bli bekväm med osv. De e just dom här onsdagarna som e lite annorlunda.

Men som sagt, lika bra har det gått varje gång ändå! :)

Sen att de var en såndär dag då man lämna på jobb efteråt å snacka skit, de gör inte saken sämre heller :)

Ja, å att lyssna på Lost Frequencies - Reality är lixom pricken på i:et, grädden på moset :) Sitta å fluffa runt på små rosa moln ;D Hahaha, nej inget sånt nu, de ska ni inte tro, men låten får mig kär i livet, kär i allt.. Därav dom rosa fluffiga molnen ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar