onsdag, december 16

To, or not to.

Usch va jag hatar DILEMMAN!


Var ju efter min nya burque (dator alltså) igår. Fick den för 955 euro, så... Lite prutat. Nåja, men de va int de som var dilemmat.. Eller jo, jag mitt smartskåp hade inte kollat om den hade optisk utgång, vilket den inte hade förstås, så nu har jag inte orkat gräva fram en sladd ti förstärkarn, utan har nå lidl usb-högtalare....

Nåja, får försöka på det i helgen.

Men det jag egentligen dilemmar över... åh, ja vet int om ja ska ta å flytta nu, eller om ja ska spara ti kameran? Nog får ja ju sparat ti kameran ändå nog, men de tar ju avsevärt längre...

Usch nej vilket dilemma. Datorn var egentligen det som varit mest "akut" eftersom gamla Racern sjöng på sista versen. Sku ha kunna hålla 3 år ännu, sku ha kuna braka i morron. Har ju fått fixa på den lite genom åren, men sen ja bytte strömkällan så har den i princip inte blivit sämre iaf, å det var ändå... när ja kom hem från åland?

Blööäää, har så dilemma! Fanns iofs inte speciellt mkt nu just inte, ska ju ändå ha en 2a, å vill bo på vettigt avstånd från centrum. Hiss om de int e på marknivå. Herrholmsgatan e såntdär som sku va riktigt vettigt.... Å vet nog visserligen om en kämppä ti salu där, men utan hiss... :S Lycka till me att få upp min 3-pers lädersoffa dit.. !

Jonä.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar