torsdag, april 5

I väntans tider..

... nej, jag e inte gravid. Definitivt inte.

Men vad jag däremot väntar på är VÅRHELVETESFÖRBANNADESOMMARLAGDIGHITNUUU prkl. Alltså våren.

Okej, alla längtar väl efter våren, men nu e de så att det är lite på gång, eller väldigt mkt på gång, å jag, som den otåliga rastlösa väduren som jag är, inte har tålamod nog att vänta.

Först å främst väntar jag på att marken ska bli såpass torr så man kan ha gårdsloppis, för det tänker jag/vi nämligen ha här senare i vår. Sen efter det blir det väldigt spännande.

Egentligen sku jag i det här skedet kunna berätta va de e frågan om, men de så himla mkt som kan gå i stöpet ännu. Så jag tror jag väntar lite ännu med att berätta, iaf tills allt pappersarbete är klart. Det är ett relativt stort projekt på gång (seriöst, när har inte jag stora projekt på gång?), så .. ja. Men det ska bli spännande. Det är såpass stort projekt, så att en ny blogg kommer att skapas enbart för detta!

Jag räknar med att i maj kunna ha gårdsloppiset, att det ska vara så torrt på marken då, så man kan ställa ner saker utan att dom blir för klåttiga, å sen efter det, då jävlars kör eventuellt projektet igång. Får jag hoppas iaf!

Så att jo... Rastlösheten personifierad håller på klättrar på väggarna. Å tyvärr kan ja int ens göra mkt åt saken, int varken att snön ska smält fortare eller att tiden ska gå lite fortare :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar