måndag, maj 7

Ett helt vanligt inlägg på min heeelt vanliga blogg...

... vet int ens i vilken ända ja ska börja, miljoner triljoner saker som pågår nu just.

Har fått lägga en hel del åt sidan å lite fokusera på mig själv. Den senaste månaden har jag i princip bara varit hem å sova, å både flunssa å allergier som börja säga ifrån så denhär helgen va ja hemma i princip hela helgen. Liten svängom på krogen i fredags, lite sådär omotiverat, nykter, men helt superskoj!

Lördan spenderades att mörda dammråttorna innan ja börjar möta dom i dörren, å sen söndan va de totalt slaka. Dödare än dödast. Orka int ens fa å köp mjölk åt mig så de sku ha räckt ordentligt ti moriskaffe i morse. Då kan ni tro man e trött.

Skattedeklaration för firman ska inlämnas på onsda, hade väl lite förträngt att det måst göras å, men fick bokat möte me sanna tills i moron. Set your focus borde jag oxå ta tag i så jag kommer nånvart där oxå. I moronkväll å fota ti esse, onsdag eventuellt ett möte...

De e lixom så mkt på gång nu just. Int nog med det, så e de nåt annat dessutom som occuperar mina tankar, såpass att jag körde rejält fel idag ;D

Husremppan ska vi inte ens prata om... Börjar ge upp med garaget då man inte får nån hjälp... Men å andra sidan e de inte heller mitt bekymmer om där e oordning, de e ju int mina saker som ska rymmas dit sen.

Det börjar lixom kännas lite sådär nu, så jag funderar på att åka iväg ti stalle å stjäla favoritfarbrorn å ge honom en rykt. E de nån som får mig på gott humör, så e de provisio! Alltså den underbaraste lilla surgubbe! Å int sku ja fråg marie heller om ja sku få göra de, de sku ja no skita i ;D

Jamenar, man kan ju int annat än å tyck om en sånhär farbror! Han som lägger sitt huvu på min axel när de e selfie-dags!


Jonej, ibland behöver man nog lite hästterapi. Tror nog jag ska hopel i bilen å fara å funder me provisio! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar