torsdag, juli 19

Gräddglass...

... i dubbel bemärkelse.

Jag börjar lixom förstå varför grädden sku vispas först... Meeeeen, den e jäkligt god ändå!

Å så himla enkelt recept det var, så lär det nog inte bli så mkt köpisglass nåmer inte. Ska testa med bär nästa gång, hade werthers original nu.

Idag borde älskade Mannen komma hem! <3 Jej! Fast det kan bli mitt i natten, så de kan hända ja sover då redan, men de får man se!

Sku hastigt måst skriva nå kundordrar nu å lägg upp på onedrive, så ja har att printa ut nästa gång ja far ti läggan. Sku nog va smidigt med printern här, men då vet ja no å att ja kommer ti behöv den där hem i nå skede :/ Sen att försök öppna excel me läppisen jag har här, så... jaa... alltsåå...  Man testar ju nog nerverna om man säger som så. Å så visade de ju sig som så, att jag har inte ens excel, utan open office, för den orkar tydligen inte med äkta varan...

Efter det sku ja måst fara ut å börja skrapa gården innan det blir för varmt. Fick upp ett bra ställe igårkväll där det går lätt att skrapa. Iofs kunde man skriva kundordrarna när de e för varmt å göra nåt ute, sitta i skuggan med läppisen å skriva.

Håhå, ja som vanligt så fastna jag på annat, av nån orsak satt jag precis å läste om avlivning av kaniner. Höh. Som om det ens sku vara relevant?! Jaja, man kan inte annat än skratta hur man ibland kommer in på konstiga saker.

Nu dags för kaffekopp nr 2, få på sig lite kläder å ut å börja jobba! Ha de gött i värmen allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar