måndag, februari 9

Att leva som bluzz...

... Det är faktiskt inte lätt. Såhär går det till steg för steg... (det är alltså mina tankar bokstavligen som blir nerskrivna)


Fyfaaan vilken absitnens jag har, jag måååååååste virka eller sticka nåt.. Hmm, om jag tar å kollar pinterest?


*glor på pinterest*



Men om ja sku ju vil göra nåt me dehär garnet, de e ju så läckert.... 


Om ja sku ta å gör den där döskallesjalen nu, så kanske ja får tvättat min halsduk nångång.. halsduken som jag e så dödligt kär i.. 


*efter en stund*



Men dehär garnet e ju nog rätt stickigt... kanske ja sku måst ta dom som jag tänkt från början? 


(de "mörkgråa" längst till höger e faktiskt lila) *hämtar garnen* Men ååh, dehär sku ju va rätt mjukt å najs... 


Å de här! 


Aaamagaad, dehäääär!


För att int tala om att kombinera!!!!! *kortslutning*




Så nu sitter jag här då, å e int ett piss klokare. Men med destomer beslutsångest.. ! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar