söndag, mars 13

Konstigt...

.... Ja. Det kan man säga.

Kollade igår, en film jag sett förut, He's just not that into you... Å i ett skede så kollar en av karaktärerna på tv, å det som visas på den tvn, första gången jag såg det, så kände jag direkt igen filmen. Nå, igår så lyckades jag snappa upp vad filmen hette, eftersom karaktären faktiskt nämnde det, så googlade fram filmen å kollade trailern.

De nu det konstiga är.. Jag tror inte den här nånsin har varit nån favoritfilm, men ändå så minns jag den så klart på nåt vis. Visst, inte detaljer i filmen, men... Ja, de går inte riktigt att förklara. Filmen e från -87, så jag har ju troligen inte varit sådär lastgammal när jag sett den heller. Men ändå kändes allt så bekant på nåt vis, skådespelarna å.. ja.

Sen finns de ju filmer från 1 år tibax, som jag inte ens kommer ihåg att jag har sett förrns jag sett halva filmen, å nu ser jag typ en scene från en film, å får världens flashbacks? T.o.m 2 låtar som spelades i trailern var väldans bekanta... !

Nå hur som hafver, så fanns den på pl, så nu får jag ta å kika på den :)




Senare idag blir de kaffe med marie å snarvla lite business.. :D Kanske man kommer fram ti nå. Vi brukar va rätt bra på att bolla tankar när de gäller sånt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar