tisdag, augusti 2

Sprickfärdig zombie...

.... sådär ifall ni möter mig på stan, å tycker jag ser lite konstig ut.

Jag vet att Marie vet exakt denhär känslan, de där när man har sån grym inspiration, tusen miljoner triljoner idéer å funderingar (så till den milda grad att man får skriva ner allt man tänker), men.... man håller på somnar.. sittandes.

Exakt den feelisen har jag nu. Det brukar resultera i att jag sitter i 3-4h å inte får något gjort öht.

Är ofantligt trött, lyckades nog vända dygnet lite fel väg (sista helgen före semestern, ironiskt nog), så har hittills sovit tills klockan ringer, vilket inte är populärt. Vaknar hellre av mig själv, för då e jag utvilad.

Har inte hunnit/orkat virka/sticka för eget bruk, d.v.s bara för att få göra det, på en halv evighet, så tänkte faktiskt ta å påbörja ett nytt ufo idag. Nej, jag ska inte virka ett ufo, ufo = UnFinished Objects. Har väl en triljon av såna oxå. Evighetsfilten är ett ufo!

Redigerade foton hela kvällen igår efter jobbet, blev klar sådär nippa nappa före läggdags, så idag tänker jag spendera kvällen "på mig själv" s.a.s. Har nog en hel del foton ännu som ska gås igenom, ca 500-600 nåt, men har inte så många köpare på dom, så de e nog ingen panik.

Här e oxå nåt jag borde ta itu med. Nångång. Garneringen. Sortera garnet å .... fundera ut vart tusan allt ska rymmas?!



Nej tusan, nu orkar jag inte tänka längre. Försöka hitta nåt garn till det ufo jag tänkte påbörja, å så spark igång en film. Jeps. Kontoret stänger, så gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar