fredag, februari 3

Klichéinlägg...

... Precis va det här är det! F.ö testar jag en bloggapp från tfn så få se om de lyckas.... Å om ja lyckas utan alldeles för många stavfel 😂

Funderade på att ge en liten utmaning åt mig själv, lista 10 positiva saker varje dag. Man fokuserar lätt på det negativa å... Int kan ja påstå att jag tycker jag är överdrivet negativ, men sku va intressant att se om det sku ge nån förändring! So here we go.

1. Det är fredag! Me likey!
2. Hittade en låt idag som fick mig på riktigt gott humör!
3. Det är fortfarande vardagslyx att få lägga sig ner på soffan! Ligger as we speak, raklång på rygg å har på gossip Girl i bakgrunden på tvn!
4. Ma&Pa bekräftade att min smörgåstårta smakade "som den sku"... !
5. ... Okej nu blev det svårare... Ah, konstaterade att min hud börjar bli bättre!
6. Hmmm... Fick diskat allt från gårdagens smörgåstårtslagas!
7. Okej, nu blev det riktigt svårt... Jag har bara köpt en kaffe idag! Mao inte slösat pengar 😂
8. Min to-do lista e inte speciellt lång för denhär helgen! 😊 (okej, kanske inte specifikt för just idag, men det får räknas som en positiv sak idag!)
9. Jag e fortfarande vaken 😂
10. Jag har inte somnat på soffan... Ännu! 😂


Jaja, det här var lite svårare än jag trodde, men får väl nöja mig med listan sådär långt 😊 Kanske det blir lättare framöver!

Nu ska jag äta lite smörgåstårta å sen fara å sova 😂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar