fredag, februari 9

Me time.

... Jeps. Det blir det denhär helgen.

Kommer int att lägg min fot utanför dörren heller (säger jag nu.. ) å kommer int å ställ upp för nån eller göra nåt för nån annan. Egoist? Javisst!

Nejmen, skämt åsido, har inte haft en helt ledig helg sen nyåret, känner att de behövs nog verkligen nu. Försöka hinna ta tag i allt som lämnat, å lämnar det även tid över efter det, så e de lite frö-såning, separering/omplantering av en kalla, brödbak å eventuellt lite biskvier. Alternativt nåt annat smått å gott, men känns nästan som biskvier sku va på tapeten denhär helgen.

Konstigt hur inspirationen direkt infinner sig då man bestämt sig för att int lägg nosen utanför dörren på hela helgen. Men frågan är om jag hinner, har massor jag måste göra först :/

Har varit extremt trött hela veckan oxå, e nog många år sen jag sovit sådär bra/djupt/länge flera nätter på raken. Kan ju int direkt skylla på nån flunssa, för dom blodvärdena var bra, men de e nog allt annat som tagit ut sin rätt. Jamenar om man sover från kl 20 ti 05 i ett sträck utan att vakna en endaste gång?!

Nåjo, så att sådant, de e mina planer för den här helgen.

Idag blir det dock bara lite smått, snart testa göra smakbit i nya brödgrillen å se va de blir till! Sen soffan å netflix å halvsova!


Trevli helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar