fredag, juni 22

God morgon och glad midsommar..

.. och vilket väder det blev!

Morsan å jag har skrattat åt väderleksrapporterna hela veckan då dom var å varannan dag lovat sol å sen regn, å sen sol igen! Tydligen blev det rejäl storm!

Det enda tråkiga med midsommar är att vi nu redan går mot mörkare tider :(

Första gången på länge som jag har känslan "vad ska jag göra nudå?".. Visst finns det lite smått å gott att göra, tvätta arbetskläder, diska å sånt, men inget destomer..  Å varje gång den känslan infinner sig, så blir man lite... rent ut sagt paff.

Ska lägga iväg en cosmobeställning nu under midsommar oxå, så frustrerande då man vill ha typ allt. Men man får ju sakta men säkert bygga upp ett lager.

Nåt jag ska testa på M (och mig själv) är en magnesiumkräm. M har grymma problem med sendrag (och jag får väldigt lätt i fötterna). Är bekant med magnesium sen tidigare i sovsyfte, istället för att ta t.ex sirdalud ti natten som däckar mig, men gör mig himla groggy, så funkar magnesium lika bra!

Farsan har oxå problem med sendrag, så vi får bli 3 testpersoner nu på en gång.

Nåt annat jag ser fram emot är att få hem min therapeutic handkräm. Iom jobbet tvättar jag händerna så extremt mkt, så vanliga handkrämer räcker inte ens lite till, men den här (som jag haft tester på), är helt otrolig å gör susen för händerna!

Som sagt, mkt man vill ha hem å testa på!

Nåja, tror det blir dags å sätt sig i soffan å lägg på netflix å sticka/virka nåt. Känns som lämplig syssla en regnig midsommarmorgon klockan 7 ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar