fredag, juni 29

Nervöst...!

.... !!

Vi hade tänkt ha med Marie en visning hos morsan å farsans me dehär Cosmopharma, så dom sku få se vad det finns för produkter å testa lite, men så kom vi fram till att vi kör Drop-in hos mig istället. Vilket var tur då man ser vilket väder det blev!


Det kommer att finnas kaffe å saft och finfina erbjudanden!

Mitt eget paket har inte hunnit komma ännu, då det var lite slut på lagret vissa produkter efter midsommaren, så det kommer först nästa vecka! Väntan är oliiiiiidlig ;)

Det svåra är väl kanske att inte köpa hem alla produkter själv ;) Vill så gärna testa precis allt, å visst e de ju bra, då kan ja ju ge min personliga åsikt på produkterna! Till mitt egna lager nu så kommer magnesiumkrämen som både jag å mannen ska testa, nåt så fancyt som Anti-wrinkle Night Cream (den har jag testat, å tycker den e helt super mot huden) samt en Advanced Eye Gel.

I nästa sändning blir det nog att klicka hem Therapeutic handkrämen, den har jag oxå testat på å e helt suverän för händerna! Tvättar händerna otroligt mycket iom jobbet, och utsätts för en del medel mellan varven, så dom e helt frasiga å spruckna många gånger, speciellt runt naglarna, samt underarmarna. Inte nog med att man utsätts för vatten å medel, så är det även väder å vind!

Hårprodukterna är oxå nå jag ser fram emot att testa, ska ha M att ta ett foto på mitt hår med nuvarande produkter, å sen efter första användningen av Argan serien, å sen efter några gångers användning, så man får se skillnaden!

Så att sådant, blir nog himla spännande ikväll! Ser själv fram emot att få höra mer om produkterna, nog har jag ju både hört och läst, men det är rätt mkt info för mig som behöver ha produktkännedom, så man får väl ta lite i taget bara å lära sig :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar