måndag, september 15

(if) Theres something strange..

.... In your neighborhood
Who you gonna call?
GHOSTBUSTERS!


Jepp. Tänkte jag sku eventuellt ta å kika lite ghostbusters här. Men före det så...


Det känns inte helt hundra nu inte, infernaliskt* trött,  tempat, både basaltemp å normaltemp. Normaltempen var iförrgår på 36,2, då visste ja att nåt e på G, för annars e min normaltemp lika stabilt som ett tåg, 36,4. Igår på kvällen testade jag tre gånger för ja trodde inte riktigt mina ögon... 35,0 ... 35,4 .... 35,8 ....

Basaltempen i morse var 35,2. Så jo, nåt e på gång. Å som sagt infernaliskt trött, vill bara sova sova å sova... Såndär sjuk-känsla fast man int e de... ;( Tempade just oxå, 36,0...


Kameragrejjen verkar ha löst sig oxå, inte riktigt än, men snart :) Då de blev nån miss med ihågkommandet av skatteåterbäringen så blev de ett problem igen vilken ja sku välja. Men nu råkar de va så att den senaste lånekameran jag haft, Canon 50D, troligen snart blir till salu så... :)) Får köpa den för "nästan ingenting" :))



*ja just de ja, alltså ibland använder jag ord som förvånar mig. Att jag använder infernaliskt är int så ovanligt, men jag tror jag aldrig sett nån annan använda de ordet. Samma sak idag, när jag läste vad jag skrivit åt tanja... "Nästkommande.." ... wtf? Vadå nästkommande? Va hände me kort å gott nästa? Eller inkommande? Eller vafan som helst förutom nästkommande?!

Nej nu gå å dö i sängen. Seriöst alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar