måndag, september 29

På begäran...

.... Så skriver ja ett inlägg. Anna påminde mig nyligen om att ja borde skriva, men jag glömde ju förstås bort det ;)

Jag har helt glömt bort bloggen, har inte ens läst några bloggar den senaste tiden. Känns som man haft fullt upp att fundera på annat, mkt som pågår nu.

Dom senaste 2 veckosluten har man varit iväg å fotat både lördag och söndag, troligtvis blir det sammaledes inkommande helg, sen torde utomhussäsongen vara slut. Men roligt har det varit, mycket positiv feedback har man fått.

Så det får bli en liten bildbomb i brist på annat att skriva.

Ja, de blev bilder på en å samma ponny, men de e nåt me den här ponnyn som gör att jag dör varje gång jag ser den. Vet inte om de e dennes busiga uppsyn eller dom otroligt söta öronen...! Ja dör hur som helst!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar