tisdag, januari 12

Flum...

... Japp, ett flum-inlägg.

Ibland får jag grym bloggabstinens, men 99% av gångerna slutar det som vanligt.. Jag stänger ner å inlägget lämnar som ett utkast.

Vet egentligen inte varför jag blivit sån, jag brukar väl ha en massa åsikter om det mesta å lite till, å personligen tycker jag bloggen funkar bra för sånt som man int orkar skriva som fejjan status, å så e de upp ti var å en å läsa då om dom vill eller nä.

Värken vågar jag inte yttra mig nåt om, tänker fanimej inte jinxa, men var i lördas å fick 2 nya sprutor och *viskar* de kan eventuellt vara på övergående nu, bara en voltaren hittills idag... i förbyggande syfte. Blir en voltaren + norflex ikv, å sen ska ja försöka skippa helt i moron å bara ta ti kvällen.

Vårkänslorna har börjat göra sig påminda (jeps, jag e ute i god tid), det lustiga är att de e inte dagar då solen varit framme, utan dagar då de varit rätt mulet å tråkigt väder. Som typ idag. Å så kommer vårkänslorna när jag sitter här hemma å flummar..  Dessutom en massa lust för allt. Jag vill göra preciiiiis allt å lite till. Rastlös de luxe. Väduren i ett nötskal. Men försöker hålla mig lite lugn ännu, tills jag vet hur värken är, om de faktiskt ger med sig denna gång.

Var t.o.m å shoppade i söndags. Visserligen bara ti prisma, men ändå.. Nöden kräver ingen lag. Om jag far å shoppar, så börjar de bli rätt usligt. På tal om shoppa, så )¤%/#")/% har ja ju glömt bort min tfn-ställning jag sku ha ti Lilla Röda. Perkule oxå.. ! Det finns en orsak varför jag har post-it lappar framför tangentbordet... ... ... Och dessutom borde jag shoppa tusen miljoner andra saker, åååh jag bara orkar inte, jag blir så trött...  ! Alltså de e en massa "småprylar", ny extern hårdskiva, mera dermalogica, eftersom precis allt håller på ta slut, sku vila ha lite nya arbetskläder, ett par nya farkkuna, massa stuff ti kameran (polariseringsfilter, akkun, blixt.. ), ååh ja blir så trött. Tror jag ska anställa en personlig shoppare.. ! Sku de int va behändigt de?

Näpp, nu tänker ja spela nåt spel eller nåt, så man får lite lugn å ro i hjärnan.

Och btw, denhär feelisen kan man nog säga att man haft efter all ledighet nu...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar