fredag, januari 22

Good morning world...!

Man kan minst sagt säga att det verkligen känns som jag sku ha ett liv, när jag inte somnat förrns halv 12 dom senaste nätterna.

Å när man sen inser att man inte varit helt hemma en endaste kväll denna vecka... Vilket jag insåg precis nyss? Eller ja, de blir ju ikväll, fredag... ... antar jag.. Man vet ju aldrig vad jag hittar på för fanstyg..

Men majoriteten av dessa kvällar har bestått av snösvängen. Chefen sa nångång i höstas att innan vintern är slut kommer jag att se rött såfort jag ser en snöflinga... Men jag gillar dehär me å köra snö. Vilket e lite lustigt, dom flesta brukar ju inte tycka om "enformiga" jobb, men av nån orsak så gillar jag såntdär. De e som när man sätter sig i bilen å ska köra långt... Alltså personbilen (å inte till åbo då)... Man vet att de kommer att ta länge, man vet att det inte går fortare för att man stressar upp sig å e irriterad för att man ska sitta i bil länge.. Å så e man ju uppväxt i en bil på finlands vägar kan man ju säga.

Fick telefonställningen fixad till Lilla Röda här i onsdags på kvällen, å den blev jäkligt nice. Hade fått en plexiglasplatta monterad i bilen för bra längesen, men har inte kommit ihåg å hämta ställningen, men nu hade jag fått gjort det, å fick dit den. Så snart börjar Lilla Röda bli riktigt min bil :) Det är vissa saker ännu som jag inte riktigt vet hur jag vill ha det, en pennställning är nåt jag saknar, å ja, lite sådär.. Hur jag vill ha allt placerad.

11 Juni är det dags för Pedersöre Truckmeet, å har redan dealat att jag tänker stjäla Tommys bil ;) Om jag nu klarar av å köra manuellt nåmera.. heh. Nåja, det sitter väl i muskelminnet :D Hans bil e mkt snyggare än Lilla Röda, han har mera lampor ;D Jaja, jag vet.. ! Snyggare tejpningar oxå, å sådär överlag snyggare bil. Lilla Röda är ju "50 nyanser av röd" efter alla vurpor å flygande grindar å fan å hans mormor. Hur man än polerar så får man inte allt å bli samma nyans på rött. Knappast nåt som syns på avstånd, men jag vet om det, å de stör mitt öga :P

Å nu var klockan tydligen så mkt så det var dags att börja klä på sig å söka sig mot jobbet! :) Ha en trevlig fredag allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar