måndag, januari 4

Värk #2

.. Jeps, blir ett inlägg om värken, så nu vet ni det, ifall ni inte har lust att läsa...

Värken har varit riktigt konstig idag, inga samband. Ibland har det lättat när ja stigit ur lastbilen, ibland blivit sämre. Ibland lättat när jag satt mig in igen, ibland sämre.

Kör (höhö..) ju med mössa nu hela tiden, iom att ja tycker de har känts bättre, så i morse på kaffet tog ja av mig mössan, innan kafferasten (ca halvtimme) va slut, så trodde ja att ja sku avlida. For ut (förstås mössan på) drog en cigg me farsan som å hade kommit dit, innan ja ens rökt klart var värken nästan borta.


Sådär har det hållit på hela dagen idag. Helt från å till, å utan nå logik.

Under middagen nu, så kom det två attack-smärtor, då pulsen gick upp, å jag blev helt "förlamad" i ansiktet, känseln for i läppar å insidan av munnen, trodde ögat skulle explodera, å det kändes som nån skruvade in en kniv i ytterörat... Sen på några få minuter går det över, å sen e allt frid å fröjd.

Värken har idag haft ett skov nu på 2 veckor totalt, å verkar inte ge med sig... Så få se hur länge de ska hålla i sig. Första gången var 3-4 dagar om ja minns rätt, andra gången var ca en vecka..

Nu har jag iaf kontaktat en akupunktör, så blir väl att testa på det samt att ni, kära vänner, sku få tipsa mig om riktigt bra läkare! Spelar ingen roll om det är privat eller nä, men såhär kan jag inte börja ha det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar