måndag, januari 2

Årsresumé..

... i form av en lista.

1. Beskriv 2016 med 3 ord:
-Händelserikt, normalt, omvälvande

2. Största händelserna år 2016?
-Startade By JoA, träffade han och PTM <3 Ja å flytten förstås! Å så skaffade vi ju C oxå! 


3. Vad önskar du att du gjort mer? 
-Gått ner i vikt ;D Å varit mer social. Och ja förstås fotat mer å utvecklats mer som fotograf. Och träffat Anna å Marie mer!Å ridit Fanttis mer! Haha, nu börjar de bli mkt här! :D

4. Vad önskar du att du gjort mindre?
-Gått upp i vikt ;D Å int sovit så mkt.. Fast det kan jag inte göra så mkt åt.. e man tröttis så e man...

5. Bästa boken i år?
-Inferno!

6. Träffade du några nya människor?
-Hmm.. ja? Gjorde jag? Jomen jovisst förtusan, träffade ju alla nyisar på PTM som jag inte träffat förut juh! Och många andra som inte är på bild! 


Många av dom här har jag inte träffat förut! Min älskade andra familj <3 

7. Största misstaget?
-Tror inte jag gjorde nå desto större misstag? Inte nåt som fastnat på minnet iallafall.. 

8. Vad spenderade du mest pengar på?
-Förmodligen garn ;D 

9. Gjorde du något 2016 som du inte gjort förut?
-Ja, det var väl kanske att resa själv med husbilen? Tror det blev 2 resor? PTM och PTS :D 

10. Vad kommer du att sakna från 2016? 
-Int vet jag om jag direkt kommer att sakna nåt. 

11. Vad ser du mest fram emot 2017?
-Det är nog helt klart PTM. Bästa helgen på året! Och att få mera rullning på firman, utvecklas!

12. Höll du något av dina nyårslöften?
-Det tror jag inte? Jag minns att ett var iaf att läsa mera, å det har jag definitivt inte gjort ;D Men dom andra nyårslöftena minns jag inte. Brukar ha såndära roliga som man gärna vill uppfylla... ! 

13. Vad är du mest stolt över? 
-Firman förmodligen.. ! 

14. Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
-Int vet jag direkt om jag kommer att satsa på så mkt annorlunda, men, förstås utvecklas inom fotograferingen, försöka bli bättre människa genom att tänka mer rationellt :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar