torsdag, januari 12

Bujo?

... Nån i min bekantskapskrets som har en Bujo?

Alltså Bullet Journal? Isåfall, VAR har ni hittat bra .. block? Blir lite irriterad då man försöker söka på nätet, på få ställen står det hur tjocka dom är, å ifall det är linjerade sidor eller vad, så känns inte sådär jättepeppande att försöka beställa efter en på nätet.

Nå, kanske det inte behöver vara en så tjock första gången, man sku ju kuna prova på en lite tunnare å se om de blir nån hit ;)

Tycker det är svårt överlag att hitta kalendrar man är 100% nöjd med, ifjol hade jag en modell, men tyckte den hade för lite skrivutrymme, så i år har jag en annan modell. En som har en dag per sida. Känns helt ok, men då saknar man ju veckoöversikten istället... Så.

Har suttit å googlat massa inspiration för en Bujo, försökt skriva upp lite va jag sku tänkas vila ha med. Till saken hör att jag är inte speciellt kreativ av mig, så mina sidor blir nog knappast lika spännande å fina som många andra är.




Där va typ 3 exempel på väldigt kreativa å snygga Bujos.

Nåjo. För firman sku de här va rätt bra, så man sku ha nå konkreta mål (tänkte nästan skriva kreativa mål, men nåjo, de sku ju kuna vara de å, hehe)..

Beslöt mig för att den här helgen låser jag in mig å stänger av telefonen. Ish. Det brukar resultera i att jag e ut å ränner halva lördagen åtminstone... *himlar me ögonen*.

Har försökt få lite ordning på Torpet så jag int har allt att göra på helgen, men då de har överlag varit lite hektisk vecka dehär. Sovit dåligt vissa flera nätter på raken, vilket resulterar i att man e ganska lagom trött när man kommer hem från jobbet.

I köket måste jag nog göra nån radikal ändring, det går inte så som jag har det nu. Fick nya vinglas från ikea, 12 st, å jag vet inte vart jag ska lägg dom :S Dessutom är dom rätt höga, å många av skåpen har låga hyllor, sååå... att jooo. Vinflaskställningen tycker jag oxå är helt ivägen, tar upp halva utrymmet på arbetsbänken, men.. Äh! Det får jag kolla på i helgen sen..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar