söndag, april 16

Börjar bli människa..

... igen... !

Jag som sku skratta å mobba alla som hade krapula igår, men tji fick jag, såg int nå bättre ut själv heller ;) Börja nog bli för gammal för att komma hem 03 på natten å gå å lägg mig halv 4 ;)

Men otroligt roligt var det iaf!

FAF var otroligt bra måst jag säga. Dom hade reserverat hela ena sidan åt oss, med egen bartender å allt! Fram till halv 11-11 då förstås. Det var rena lyxen! Otroligt snyggt hade dom gjort där, verkligen frächt (alltså seriöst, hur fan stavar man det ordet?), å fint där! Ja, den som int vet, FAF e gamla döbeln. Mike å Sunny (från Kumars) som tagit över det. Hoppas verkligen att de går bra för dom!

Nå, hur som helst, så var det otroligt kul! Höll på skratta ihjäl mig flera gånger om kan man säga. Men så brukar de vara med det där gänget! Var chaffis å hade lovat att kuska alla till höger å vänster, å det blev det minst sagt :D

Fick även träffa på en typ som jag inte träffat förut! Körde hem en typ ti jepo, å på väg tillbaka så råka kaverin som var med, känna igen mjölkbilen som stod på en parkering, så jag vände om å vi for dit! Var roligt att hinna träffa honom oxå :)

Ska försöka få nåt gjort idag (känns som jag säger det ofta nu), sen å spendera halva dagen hos mor å far. Ännu en ledig dag i mön, men fundera lite om jag sku fara på dressyrtävlingar ti nkby då. Nåja, det får man se :) Var nog nå mästerskap iofs, men dressyr brukar vara lite slött å se på, speciellt då man inte följer nåt ekipage sådär på riktigt :)

Nåja, nu ska ja se första avsnittet av nya säsongen av Skam, brukar ju inte direkt se ett avsnitt åt gången, men nu har man väntat så på dehär, så... Ja ;)

3 kommentarer:

  1. Anonym07:40

    Vänta tills du blir lika gammal som jag. Då ångrar du att du inte gick och lade dig efter bingolotto.

    B-O

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha Nååå :D Int e du ju så gammal heller! :D

      Radera
  2. Anonym07:54

    Äsch! Nu rodnar jag.

    SvaraRadera