tisdag, januari 27

Längsta månaden ever?

... Det känns verkligen så. Tiden brukar gå så fort, men jag tycker bannemig den här månaden aldrig tar slut :S

Idag var första gången jag kom mig iväg till gymmet på egen hand. Vet inte riktigt varför jag inte kom mig iväg redan förra veckan... Men men, bättre sent än aldrig.

Dock så gick det inte sådär jättehejsan idag, vart lite irriterad på spotify så... mjaah. Till sist ville jag bara därifrån så jag tog bara 2x10 reps på ungefärliga vikter.

En kompis visade mig sina träningsprogram, både tidigare å det han har nu, men han kör vissa kroppsdelar vissa dagar, jag kommer nog än sålänge å köra alla maskiner vi e tränade på tills.... ja.. jag vet int? Har gjort upp ett litet program åt mig nu, dock bara med knappa hälften av maskinerna, eftersom jag ävenledes där tröttnade på att skriva upp vikter. Penna å papper med i moron! Och mp3 spelarn laddad!

Trots att jag bara varit 4+1 gång så märker man nog ökning i vikterna. Iaf på Pec dec:en som jag tror jag hade 2-3kg på första gången, körde 10x6kg + 5x7kg på den idag.

Sitter fortfarande å funderar på ifall man sku måst köra 2 gånger om dan? Alltså på gott å ont. Det finns ingenting hittills ännu som ger mig samma träning som mitt tidigare jobb. Det e bannemig helt otroligt. Eller ja, de e väl träning 2 gånger om dan som gäller då. Men jag undrar hur hälsosamt det är i längden, alltså om man vill bibehålla vikten. Jag kommer ju inte att kunna träna 2 gånger om dan i tid å evighet...

Fan.. Jag insåg just att de e bara tisdag. Känns som en evighet sen de var lördag :S

Nää, nu ger jag upp, tidig väckning i mön... ! Hade så mkt att blogga om häromdan.. (eeh, igår?), å nu va allt som bortblåst. Som vanligt.. !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar