lördag, januari 24

Möblera...

... Sitter å funderar på om ja sku möblera om här lite.


Int för att det går att variera så hejdundrande mkt pga den fantastiska planeringen av detta rum.

På en vägg är det inbyggda skåp. På en vägg e fönstret, som börjar ungefär i knähöjd. På en vägg har jag en bokhylla som upptar ca 80% av väggen...

Utöver detta har ja en lite mindre bokhylla (som nu står inknölad i ett hör som jag egentligen inte kommer åt på nåt vettigt sätt), å så mitt (för det här rummet) mastodont-skrivbord.

Och så min fåtölj då. Janå, en liten 40cm bred bokhylla för garnen då, men den står framför ett av dom inbyggda skåpen.

Jag vet mao inte riktigt hur jag skulle möblera om... ritade en snabb sketch på tfn (nej, de gick int ti rit på datorn då ja sitter vid datorn int.. )


snygg va? 

De rosa e alltså dom inbyggda skåpena, dom där svarta runda mojängerna e fåtöljen, turkos e skrivbordet, dom brunorangeawhateverfärg e bokhyllorna, de blåa e fönstret å de gröna, som ja glömde nämnda är batteriet..  Försök nu sen möblera dehär på nå vettigt sätt då? Trodd jag faktiskt överdrev me skrivbordet å bokhyllan, men sådär i jämförelse med verkligheten är dom nog ganska rätt storlek i förhållandet till rummet på bilden. Å de stämmer mkt bra att sku ja ha fåtöljen bakom skrivbordsstolen sku de va trångt å gå förbi.. 

Jaja.. får fortsätta grubbla bara... :S 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar