fredag, maj 13

Ta å göra nå...

... Märks att man haft lite insomnia i 2 veckor, allt har blivit uppskjutet.

Har en 500 foton ti redigera, fixa en fakturamall, maila iväg foton... oj huhhu. Försök få igång en handsfree å se om den hålls på örat, fixa igång tråd-handsfreen (höjden av ironi) om tidigare nämnda inte hålls i örat, flytta över lite musik på nya stickan, iom att jag konstatera att fm-sändaren surrar mer med gamla stickan...

Å lite sånt där picklas å packlas.

Har varit butter å tvär hela dagen, pga vädret, annars gillar jag ju fredagar, då jag har bästa schemat på veckan... Men vädret får mig faktiskt riktigt grinig...

Men så fick jag ett vink, ett hej, å ett blink å vink (interna skämt), så då blev jag på lite bättre humör iaf!

Pimplat kaffe så jag ser stjärnor... ajaj, som om jag int sku ha haft problem med trycket från förr, då jag ligger på skuldsidan gällande sömnen. Nåja, kanske man lyckas vila upp sig i helgen, eller ska de månne bli som förra helgen? 21h vaken å 4h sömn?

Något underligt har hänt mig oxå musikmässigt... Visst, det kan komma tidvis, ett par timmar, men nu... har det varit hela veckan? Kanske de började redan förra veckan?

DETHÄR har hänt mig... Vi snackar... gammal musik, vi snackar raggarmusik... å dansband.. ? Wait, whaaat? Jag som annars lyssnar på sånt som spelas på radion.. för det mesta...



Jaa-a, jag förstår det inte riktigt själv heller... ! Å varje gång skrattar dom åt mig i koppin vi ekorosk, då de hörs ända in :D Eller iaf dunk-dunk-dunk ;D Å sen ser man ju säkerligen normal ut när man sitter å ylar å rockar som fan i lilla röda :D Nåja, det bjuder jag på ;) Ingen hör ju mig åtminstone ;D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar