fredag, maj 6

Såndär period...

... igen, då jag påbörjar ett inlägg, å sen ba "ääääh, screw this"...

Å int har jag heller nåt riktigt vettigt å säga idag heller, så de blir nog mest lite rållande.

Flunssan börj bli på grej, lite hosta kvar, men sen hörseln e åt helvete. Kan inte riktigt säga vad som felas, men de e som... man sku ha ett lock för öra :S Riktigt irriterande! Har ju knappt haft nå problem me öronen sen ja blev opererad i halsen när jag var en skumsläckare..

Igår var det bikini-väder, så var ut å räfsa stora gräsmattan, hjälpte ma&pa att få på taket på terassen, å lite annat smått å gott. Fem före bränd! Beslöt att ta lite solpaus idag (armarna får ju sin dos ändå via jobbet), kör pånytt i helgen, dom har ju lovat strålande väder!

Hade räknat med att vara riktigt taggad idag, men nee... :( Vädret på topp å bra musik, men int ändå... Tror nog jag har blivit nå anti-fredag denhär vinter ;D (de e nu som heting sku ha skratta åt mig)....

Nånej, vet nog vad det beror på, dels trötthet, dels nåt annat. Har haft lite trubbel med att somna denhär veckan, säkert pga värmen. Sparka igång ACn igår, men... tjaa... Va säger man? E nog en frysbox som sku va idealet för mig.

Beslöt mig i veckan oxå att för i morron, då jävlar... ojoj va de ska shoppas kläder, å ojoj va jag e led det redan! Byxor, farkkuna å jobb-brallor, det har jag i minut å parti, men sen tar det slut. Har fan int ens knappt nå strumpor!

Jag e precis i denhär mellan-storleken nu då jag int har nå som går på mig, eller så e de som ett tält på mig. Iofs på gott å ont... Så int ska man väl moitt int. Fick på mig ett par jobbar-brallor som jag köpt på rea på åland, å då var dom lite för tajta åt mig, men nu sitter dom som ett smäck. Så... lite till, sen e de matchvikten! Okej, ganska mkt till, men jag har gått mer än halvvägs, så.. Skål på den!

Ja fyfan, dermalogica borde jag införskaffa oxå ;( De som finns kvar i min ansiktstvätt täcker inte ens bottnet i flaskan, så de börjar bli lite akut... Å sen allt annat som e slut oxå.. Håhå, ruinerad de luxe! Mitt chanel smink sjunger på sista versen.... NEEEEJ sluta nu, nu börjar ja gråta.

Bara DL sku väl gå lös på 300-400 euro.. Chanel e väl ca 60 euro osv osv..

Nä, nu blev ja ju deprimerad på riktigt :S .... Nästan...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar