lördag, september 17

Taggad som få..

Är jag idag!

Ride for Cancer i Esse, många deltagare, härligt tävlingsställe, å jag vet av erfarenhet att de e ruskigt fint sken där såhär på höstarna..!

Om jag inte blir för slö efteråt (finns en risk..), så tänkte jag ta å testa med lite hemgjorda reflektors, så just de ja, de måste jag å införskaffa idag oxå, alltså såndär silverpapper som ja inte fan kommer på va heter nu... Att de ska vara så svårt. Nåja, såntdär man t.ex lägger runt mat, så de ska hållas varmt... Ni vet...!

Och sen blir det eventuellt att fota lite porträtt oxå om vädret håller i sig, å man kan fånga kvällssolen nånstans.

Lite bitter dock att jag lämnat bägge mina mössor i Lilla Röda, vet inte om jag hittar nån lämplig halvtjock (dvs ganska tunn) mysse här hemma. Har två st Fuck Cancer mössor, men vettefan var dom e... Jag ser dom alltid när jag inte behöver dom, men sen när jag ska ha, då e dom som bortblåsta.

Jestas, inser ju hur mkt klockan är (10 över 8), får ju snart börja ställa mig iväg sådär helt seriöst! Sov så himla länge, dvs ända till kl 7, vilket jag är tacksam över, så den inbyggda klockan funkar inte riktigt som den ska ;)

Tänkte vara där i god tid, eftersom första klassen är en käpphästklass, å ska ändå å ta ut cash å leta fram en mysse å allt sånt. Hitta nå lämpliga kläder å skor. Eftersom det var så kyligt får det väl bli jobbarbrallorna, hoppas dom inte stinker alldeles för mkt iaf.. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta för lämplig tröja/jacka, har nog min tjocka Peak, men då den blir så klumpig att fota med.. :S Skorna är oxå lite dilemma, brukar vanligtvis köra på mina sommar-sievi, men nu e dom så slut i bottnet, så de e nog bara sämre att ta dom, å mitt andra alternativ är mina vinter-sievis, men dom väger seriöst ett ton. Får ju räkna med vått gräs, så bara av den orsaken sku int mina sommar-sievis toima nåmer, då de läcker in under ifrån :S

Batterierna ti kameran blev laddade redan igår, eller i torsdas eller när de nu var, så dom borde va på raden. 

Nåja, nu ska ja börja göra nåt! :) Ha en trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar