lördag, oktober 29

Noll inspiration...

... Kan man säga att jag har.

Har ju funderat på att gå lite fotokurser, men jaa... Såndära riktiga, seriösa, dom e ju förstås dagtid så det har jag inte möjlighet till, sen finns de ju en drös på nätet. Sku vila gå nån kurs där man får feedback, men såna kostar ju ofta multum. Å med multum menar jag med över 100 euro per kurs.

Nå kolla nu in nån sida på engelska som jag sneglat lite på förr, miljoner olika classes, inte bara inom fotografi, utan även t.ex marketing, crafts, music osv. Vet inte riktigt om man får feedback på dom kurserna, men åtminstone får man lifetime access efter att man köpt en kurs, å det fanns en hel del på On Sale. För 35 dollarez då, så det var ju helt överkomligt pris. Såpass överkomligt så det är värt att testa på en. ... Sen.. nångång.

Men sen e de just den där praktiska inspirationen som e lika bortblåst som alla löven. Hur tusan finner man inspiration i detta mörker? Hur får man till något vackert med bara en massa kvistar överallt? Joo, jag hade tänkt fota lite höstfoton då när det ännu var fint, men det blev aldrig av. Let's say jag sku tex gå en 28 day portrait kurs. Nog sku man bli rätt less på porträtt efter att försöka åstadkomma nåt vettigt denhär årstiden?! Sen när snön har kommit, då kan man få riktigt schyssta foton igen, men just nu.. Ser inte ens nåt vackert nånstans, å jamenar, då rör jag mig utomhus dagligen å ser saker å ting.

Nåja, det här har jag åtminstone åstadkommit idag. 3 projekt avslutade, eller nåja, den rosa har jag 5 varv kvar på, å så förstås fästa trådarna på alla 3. Så de e ja rätt nöjd me ändå, 3 projekt mindre å bara det värsta kvar ;) Färgangivelserna är ju så fenomenalt bra dom oxå...!



Nåja, fortsätta se en av transformersfilmerna å sticka dom 5 sista varven nudå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar