tisdag, november 1

Plötsligt händer det...

... Nej, jag vann int på triss. Å int på lotto heller.. Å int va ja rikast i byyjin heller.

Men däremot va ja å se på en lägenhet idag!

Alltså... Jo, det går fort i vår familj, man ska aldrig förvånas. Jag har kunnat komma ner nån moron, å noterat att husbilen varit borta å så ringer man päronen "Nej vi for ti haparanda".. Jaha?

Just såna är vi i denhär Allénska familjen. Kommer ihåg innan jag flytta till Åland första varvet, så satt vi å diskutera på helgen, minns dock inte om det var lördag eller söndag, att de sku vara rätt bra ti fara tid å kolla in stället lite först, då vi ändå sku ha en hästtransport med oss. Man vill int börj kurva å köra fel nå myki extra då int. På måndamoron satt vi i bilen på väg ner ti Åbo. Jeps.

Nåjo, åter till ämnet, en kaveri la upp att hon hyr ut sin 2a, direkt skrev ja åt henne, å sen va ja å kolla den där 5-tiden ikväll å nu meddela hon just att ja får den! :D Så... Plötsligt händer de :D

Men de e sådär med mig, ja vissta ren då ja skrev åt henne att ja kommer att vila ha den, å mkt riktigt, när jag steg in innanför dörren så kände jag direkt att där vill ja vara.

Så, nu har ju jag redan flyttat ;D Eller hu va de nu riktigt? Nåjo, men de på gång iaf :D Sku börj va ti få ihop det här boet nudå så småningom, så de e lite enklare sen när man får börja flytta grejjerna...!

Fasen va skönt det ska bli... Äntligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar