måndag, november 28

Vi e på gång...

... vi e laddade, vi e tända.

Eller hu va de dom sjöng?

Men att jo, igår skrev vi kontraktet å jag fick nycklarna! Tyvärr tyckt ja de va liiite just för mkt snöstorm för att jag sku börj flytta nå redan igårkväll heh ;)

Men idag! Idag börjar rumban! Iofs måste jag ti stan å fixa lite stuff alt. ringa om lite stuff. Sen beror det lite på det här bilbytet, man vet inte riktigt när farsan hamnar på jobb om saaben är hemma eller nä. Nog får ja ju nå ikeapåsar ti rymmas i Blixten, men... Inte lika mkt som i en saab farmare ;)

Den var så mkt snyggare än ja kom ihåg, alltså kämppän, inte saaben ;) Å jag tror det fixar sig nog med vardagsrummet, det var större än jag mindes. Tvättmaskinen min konstaterade vi oxå att kommer att rymmas, så de e ju perfa! Morsan fick koma me igår å hon blev ju helt salig. Heh...

Så att jo, idag blir det å börja tömma Salen å sånt stuff som jag får å rymmas i saaben å börj råll dit. Det kommer nog att vara låååååååååååååånga arbetsdagar denhär veckan, 7-16 kommer ju att kännas som en halv evighet å lite till ;) Kanske de går lite fortare i slutet av veckan ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar