tisdag, juli 29

Bästa sommarn ever...!

...

Anna å jag beslöt oss för att de här sku bli bästa sommarn ever. Vi ser ju hur bra det gick... ?!  Jo, sommarn är officiellt slut när jeppisdagarna tar slut, allt efter det är bara bonus ;D

Nåja,  till en viss del (rätt så stor del) får man ju skylla sig själv, för det sker ju inget om man bara sitter hemma å inte gör nåt! Men jag har ju faktiskt gjort lite och det kommer jag att komma ihåg med glädje :)

Så att jo, inte kan man ju förvänta sig att det sker nåt om man inte gör nåt. Synd att ekonomin ska begränsa allt, och OJ GUD VAD JAG BLIR TRÖTT PÅ MITT TANGENTBORD (spaceknappen som krånglar å det blir särskrivningar både här å där... )

Men jo, en av mina planer jag har haft i sommar är att  åka till vasa å festa... men det krånglar ju till det hela lite, endera ska man fixa sovplats, eller så en chaffis som e villig att köra. Ingetdera är enkelt för mig att hitta :S

Familjen har funderat lite på husbil, å ja måste medge att man mer å mer vänjer sig me den tanken ;) För att just åka på olika äventyr :D

Från äventyr till total lycka. En av mina favoritskådisar är ju den fenomenala Simon Pegg. Och jag hittade hans twitter. Så nu sitter man här å fnittrar å fnissar över allt han skriver.

På tal om skådisar så hittade jag mina drömmars man (förutom att han var en bad guy förstås.. ) i en film igår. Ack sån vacker skapelse att vila ögonen på.


Som vanlig person ser han ju tyvärr inte så spännande ut... :/ 

De här fick mig igen att vila göra dermal anchors, men då det bliiiir så jobbigt om man ska opereras igen. Plus att jag tror dom e nog rätt smärtsamma..! Inte nog med det så blev ja tatueringssugen igår oxå (å tydligen lyckades ja smitta anna oxå)...

Har funderat på att lägga Tinja på insidan av vänstra armen å sen ska ja lägg mimmi oxå, men har inte bestämt mig om det blir Mimmi eller om det blir Sippelins Forever a Jewel. På insidan av andra armen har jag funderat på att lägga Hodgkins -å så ett svart ribbon- Lymphoma och sen 2005 under ribbon:et.. Eller om jag bara lägger ett ribbon. Det återstår att se, men Tinja är det som kommer först... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar