lördag, juli 26

Bättre dag idag...

... när det gäller fotona...!

Svårt att fota i så starkt solsken, men de fanns ju tydligen nån knapp man kunde ändra på, som ja fick veta först efteråt :P Som sagt, mer finesser me denhär kameran. Objektivet är jag riktigt löjligt förtjust i om jag ska medge...  Är ju inte det billigaste objektivet å bara -200, sku ju vila ha minst -300. Nåja, det är ett senare problem...

Har inte officiellt lagt upp nå bilder från idag, dom ja lagt på nätet så finns alla på fb (21 st) å lägger några favoriter här...

F.ö va de riiiktigt roligt att fa ti FBK, var måååånga gamla bekanta som man träffade på, även såna som jag inte trodde sku hälsa eller "känna mig" längre.. :)) En Filip som jag vet att har jobbat vid UPM träffade jag på, å han kom så glatt å sa hej... Var lite förtjust i honom en gång i tiden. De roliga är att jag inte vet genom vem jag lärt känna honom x)

Hitta han just på fejjan, å nog har vi mutual friends... Men det är rätt random mutual friends...! Hmm, nåja...!

En annan oxå som ja blev lite glad att hälsa på mig (han med Greenpalan!), Niklas från Auto Center. Jo, nog har ja ju varit stammis där osv, men... Mjah, de e ju såndär situation, ska man elär ska man int?!

Nåja, favoriterna var det..







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar