torsdag, juli 10

Döden döden..

... Som Tove Jansson sa.

Det blir inget H:pudas för mig i helgen, helvetiska veckan behagade dyka upp igår. Detta medför att jag inte vet hur jag mår. Idag har jag varit en likblek segdragen zombieliknande degklump som mår illa för precis allt. Lite spännande hur kroppen reagerar när ingenting e normalt... -.-

Värk from hell förstås, men de brukar man ju ha, men när de börjar gå från sisådär knävecken upp ti midjan så börjar de bli lite bedrövligt. Höftena e mer sjuka än normalt...  Dessutom alldeles yr å illamående, å riiktigt seg. Var det före värkmedicinen, annars sku jag ha anklagat den.... meen meen. Så här lär det vara en vecka nudå...

Fick lägga mig ner å vila en stund, men det hjälpte föga.

Så det får bli kokkolas nationella i helgen iaf, därifrån kan ja ta mig hem på relativt kort tid om man blir för dålig.. :/ Sandra sku kom med, så man får lite sällskap, skojskoj. Är det nån annan som vill med, så ryms man nog, lär väl ta papsen saab, eftersom Blixten ska skruvas ihop i helgen. Å jag borde verkligen tvätta färdigt.. De e inte så mkt, bara att torka bort värsta dammet me våt svamp, å sen nå medel... Rutorna förstås... Får se om ja orkar destomera på tyginredningen å stolarna, än att dammsuga av stolarna... !


Som avslutning får ni lite bilder, men akta er så ni inte dör av söthetsförgiftning! (Sista fuxen var min favorit, gud vilken tuff liten ponny.. å ryttare oxå!)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar