måndag, juli 7

Update..

Huhhu....!

Verkar som bloggskribenten åkt på semester! ;) Nånej, har bara inte haft nåt vettigt att säga (nej, jag vägrar kalla det för bloggpaus, motivationsbrist osv, det är såna dåliga ursäkter..)...

Men tänkte åtminstone meddela att jag lever ännu.. åtminstone nästan ;)

Var i helgen och fotade lite på NF utställningen vid Cederbloms, testade ju nya inställningar på kameran, vilket jag inte borde gjort.. När man väl ska fota vid nån tillställning ska man använda det man kan, inte börja experimentera. Piste! Men nåt bra foto fick ja till iaf..





Igår i värmen kom vi oxå på att nu e ju ypperligt tillfälle att ge Blixten Sommarsemester. Hans sommarsemester innebär att vi har slitit ut i princip all inredning, golvmattan blev tvättad (det var den egentliga orsaken, eftersom den fortfarande ((!!!!)) var fuktig sen vintern... inte konstigt sen om man skrapar is på INSIDAN av vindrutan), nya fönsterhissen är på kommande, dörrstopparen på chaffisdörren ska fixas, brytare till stolvärmen, nya ledningar stereo->högtalare ska dras å lite annat smått å gott när vi nu har rivit upp hela bilen ungefär.



Så det är ungefär vad som hänt hittills. I morron ska jag å fota tanja lite, å sen får ja se om jag orkar mig iväg på FG-Cuppen på kvällen. Till helgen är det sen dressyrtävlingar i haukipudas å nationell hopp i kokkola

Fick lite beslutsångest angående det, tänkte först inte fara ti H:pudas då ekonomin inte är så jättehejsan, men jenny sa att jag behöver nog inte fundera på det. Jag hade ju redan varit inställd på att fara till kokkola istället då :P Det sku säkert vara himla trevligt å fara, som att man sen på lördan då Jenny ridit färdigt, int alls behöv stressa hem eller nåt, fixa undan hästen å så får man se på tävlingarna i lugn å ro. Fast me min otur så går väl PSG klassen då samtidigt som Jenny rider, så e de inget att se efteråt heller ;D Jonej, nog sku de ju vara trevligt nog...! Nåja, ja hinner ju fundera :) De sku va ett litet äventyr, å jag sku definitivt ta mig ur min comfort-zone! 

Ah, såg nu startlistan ti FG-Cuppen, borde nog verkligen fara, många bekanta som ska å tävla :) 

Varit å shoppat lite kläder idag, OJ va jag blir lessen då morsan tvingar mig ti köp nå nytt å dessutom betalar ;) Nå, de blev inte så dyrt, men de va lite nödvändigt ont jag faktiskt behövde så.. 

Jepp jepp, så de e nu lite smått å gott vad som hänt sen sist :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar