tisdag, december 16

5 öring.

Ibland kan det vända på en 5-öring. Grimasen som kommer efter den meningen är ganska beskrivande hur jag känner mig och vad jag tänker i just det tillfället. Läpparna konstigt formade (typ duckface, fast ja hakar fast piercingplattan i tänderna), höjer på bägge ögonbryn å funderar "varför öppnade jag ens käften?". Det är så jävla klockrent, det slår aldrig fel..

Men nä, inte är det så dramatiskt som det låter, bara jag som överdramatiserar lite, sånt jag behöver för att återgå till det normala igen.

Vill att den här veckan ska vara över. Troligtvis vet jag mera då, men oxå för att jag har en rolig helg att se fram emot! TORNITALOPARTY! Woop woop! Som ja ha längtat ti de! Litet gäng, men ack så roligt de kommer att bli. No expectations!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar