lördag, december 13

Årsresumé..

.. Sitter å funderar på livet (och blir patriotisk) medans jag lyssnar på Sabaton - To hell And Back. Så jävla bra låt det. Nåja, Sabaton har ju bara bra musik ;)

Egentligen är det väl ingen årsresumé heller utan bara allmänt flum. Längesen jag ventilerat flum här.

Det finns en viss sak jag verkligen sku vilja skriva, men... det går inte riktigt, finns risk att personen det handlar om läser det själv. Inget negativt iofs, men det där med att blotta sina känslor, det passar inte en vädur. Inte en stolt vädur.

Men jag kan säga såpass mkt att det har hänt en del saker. Eller egentligen har det väl inte hänt ett piss, men på ett sätt har det hänt, haha! Nå vi får se om det här utvecklar sig eller om det stannar på den här nivån ;) Har nog hotat med att jag är inte ute efter något roligt eller tillfälligt, att det är nog seriösa försök som gäller isåfall. ;)

Annars är väl livet helt okej just nu. Int sådär varken bu eller bä, det bara flyter på :) Fast lite (mycket!) snö hade ju varit önskvärt :( Älskar julen, en av mina favoriter, men bannemig när de e grått å mörkt som nu :( Ingen julfeelis...!

Sova borde jag oxå, druckit kaffe fram tills nu för att ens orka hålla ögonen öppna. Sov riktigt dåligt senaste natt, å har nog sovit idag på dagen, men icke till någon nytta.

Jahapp, nu tyckte spotify att de räckte me att spela Sabaton, å tystna mitt i en låt. Får la skita i de då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar