fredag, december 26

Melankoli.

Insåg att mina senaste inlägg har varit väldigt dramatiska. Jag antar att jag har varit i samma sinnesställning när jag skrivit inläggen, så därför blir hela stämningen lite melankolisk. Men nej, det är ingen fara med mig, är lika glad å full i fan som alltid ;) Idag är det dessutom en bättre dag (förutom huvudvärken 3e dagen på raken), eftersom jag varit å testat objektivet lite på älskade lilla söt-sturolf! Åååh, han e så söt så ja sku kun ät upp honom!

På tal om dialekt så hände en kul grej igår.. Snarvlar me en från vöråtrakten rätt mkt, å vi skriver på dialekt åt varann.. Nå igår pratade ja me Skäggurban som då e ålänning, å råka skriv på dialekt åt honom hahaha.. Men han förstod å svara efter bästa förmåga på dialekt han oxå ;D Åh kan inte sluta skratta :D Nåja, nu ska ja lägg upp lite favobilder på Sturolf. Dom blev lite mörka, å på fullzoom e dom lite oskarpa.. får se om de beror på priset på objektivet, eller om det beror på fotografen, svårt å säga ännu :) Sen vissa blev otroligt skarpa å fina.. Ja, tog ett foto igår som jag e förbaskat nöjd me..






Oxå en av favoriterna! 




En av absoluta favoriterna! :D 





Dehär va ett som ja gillade jättemkt men som blev lite oskarpt... 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar