torsdag, juni 12

Bitter, tvär å inåtvänd...

... har jag varit ett par dar, men nu känns det lite bättre. Bortsett från att jag är alldeles yr i skåpet :S

Orsaken till att jag varit lite bitter, tvär å inåtvänd, är den icke-existerande sömnen. I senaste inlägget skrev ja ju att jag hade nytt dygnsrytm-schema, å de va dags att sova kl 18. Jo my ass heller. Halv 4 på morgonen gick jag ner å fixade ett par mackor å tog en siradlud. Då hade jag inte somnat ännu.

Igårkväll gick ja å la mig... jaa.. när tusan var det nudå? Nå före 12 iaf, kastade in två magnesium rätt tidigt, å hade sirdaluden i beredskap, men ja lyckades somna inom någorlunda vettig tid tror jag.. Seriöst jag minns inte, men troligtvis mellan halv 12 å 02. Sov till typ halv 10 i morse...

Jävligt när det blir sådär... :S

Fortsätter med vrist-vilandet, men de verkar inte vara sånt som man kan "vila bort", svullnaden har inte gått ner det minsta heller. Men som tur är fick jag en till gratismånad på netflix, så passar på att kolla sånt man inte hittar på andra ställen, som tex 2a säsongen av Orange is the new black ;) Förstår varför karlar gillar den serien... höhö.

Så det ska ja fortsätta med nu. Får se va som händer till helgen, Road Rockets har sin meeting i nkby å orientering vid stallet. Kul att dom tar upp gamla traditioner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar