söndag, juni 29

Salig...!

... WOW!

Har varit på mitt livs första fälttävlanstävlingar vid Nurk. Alltså WOW säger jag bara. Vilka hästar å vilka ryttare! Jag blev ju helt salig!

För det första så såg det så himla roligt ut, dom var tuffa någo fruktansvärt (you got my respect!!), å de va lixom ingen samlad dressyr-galopp där inte, utan de va no... ja huhhu...!

Jag kan inte beskriva hur impad jag blev av alla ryttare å hästar..! Nog har man sett fälttävlan på tv å bilder å  sånt, men det var nog nåt helt annat att se det live...! Sku jag int va så förbannat mesig själv sku jag helt klart överväga de där.. Men jag kommer ju inte ens över ett 30cm hinder ;)

Måste lägga in lite bilder, även om många bilder int e såndär över-hinder-foton, så blev det otrolig action i bilderna ändå! Alltså jag e helt mållös..!

Här e några favoriter, resten finns på kuvat.







Kolla hur högt ovanför marken denhär hästen är..!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar