fredag, juni 6

Rastlös å dagens goda gärningar...

.... JAG ÄR SÅ RASTLÖS¤&%/(#)%/"% ... men trött. Det eviga dilemmat. Varför kan man int bara vara ena?! Endera rastlös eller trött?!

Nåja, har lite sådär på distans gjort lite dagens goda gärningar idag, bl.a tipsade jag Finlandssvenska Cancergruppen på FB om sakkunnigskötare.fi som jag råkade hitta av en slump. Ibland älskar jag verkligen mina slumpar, Jenny har nångång sagt åt mig (visserligen i hästrelaterade sammahang) hur tusan jag hittar allt möjligt på nätet. På sakkunnigskötare.fi kan du diskutera cancerrelaterade frågor online genom nån form av chatt. Jag har själv inte testat på det, har inget större behov, eller jo, visst finns behoven ibland, men det känns väldigt länge med 45 minuter för några enstaka frågor. Då kanske jag hellre sku välja gruppchat-alternativet dom har. Nåja, får ju se...

Cancer e ju ett ämne jag brinner för, de vet ju många av mina polare, men ibland blir det lite på is. Man jobbar lixom lite i "bakgrunden" så att säga... Spånar på saker i huvudet. Mina tidigare planer har gått i stöpet, var lite rädd för det, inget jag kan påverka tyvärr :/ Handlar om tekniska saker...

Nåja, hamna lite på sidospår här, satt å läst nå About Aries på fejjan å fick mig ett gott skratt. Sen har jag suttit å perkulerat lite på spotify som inte kunnat spela varannan låt pga connection problems bla bla bla my ass.

Kasta iväg ett förslag åt Tanja å, som ja sen ska fundera me Jenny oxå, men de tar vi senare. Får hoppas på att de blir success! Voi perkulator, nu kom det för 2a gången att de "uppstod ett fel med bloggen", fast sen händer inget ändå, så int vet ja va som blev fel. Har varit jäkligt trögt att få laddat bloggen idag å, vet int va jag har för fnurra på nätet. Tror de e bäst jag avslutar dehär nu innan jag slår sönder nåt. Trött, kaffesnål (trots att jag just druckit) å rastlös.

Tänkte dessutom lägga in en statistikbild på HL 2007-2011, men så håka ja att de va en pdf... *facepalm*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar