söndag, juni 8

En känsla...

... Eller två... !


Jag har en känsla av att något stort kommer att hända i sommar, något som kommer att betyda väldigt mkt och vara väldigt omvälvande. Men jag vet inte riktigt vad det är, bara att jag varit å nuddat på ämnet. Men som sagt, jag vet inte riktigt vad det blir.. .eller vad det är Men hoppas de sku slå in iaf.. !

Traktorpullingen gick väl helt okej idag, några bra foton, några mindre bra, mkt action iaf. En topp som for, nån som koka över, växlarna som hoppa ur på "vagnen", så alla höll andan när han som körd traktorn stanna.. De betyder alltså att flaket som rörs for med en enorm fart upp mot hytten... men några vikter på..! Sen rasa de bak igen me en sjujävla smäll..

Så det blev en liten ofrivillig break när dom fixa det, kanske en halvtimmas paus..

Sen sku ja måst sola i morron oxå, har fem-före-bränt armen idag, så ja sku måst sola i mön å jämna ut färgen lite. Igår höll ja på bränna mig på... jaa.. mellan nacken å axeln... Hade en såndär slapp boatneck å ett sportlinne under, så jag har tydlig rand av sportlinnet.. just där var huden varit framme.. Är lite fem-före-bondbränna oxå.. Har nå acos sunburn relief, men de blir så jäkla kladdigt... eller inte kladdigt, men de blir som en yta på huden... visserligen svalkar det nog om man riktigt bränt sig, men man blir ju grisrosa oxå..

Den andra känslan jag har är att jag är helvetiskt trött å det blir nog snart läggdags för mig.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar