fredag, juni 6

Full (d)rulle...!

... blir det i helgen. Iofs blir det knappas full drulle, men man vet ju aldrig.

Kameran kommer att gå varm hela helgen me start på lördag och Lillby. Då är det nämligen Pedersöre Truckmeeting, sen kl 14:00 börjar hoppning vid Stall Åminne och sen lär man ju vara rätt slut efter den dagen. På söndag är det sen Traktorpulling i Forsby.

Nästa helg är det sen Road Rockets jänkkimeeting på Juthbacka...! Har faktiskt några tuffa bilder från tidigare år, måste se om jag hittar dom. Då när kameran ännu toima! Jag har ju lärt mig hädanefter att foldern ska vara väldigt beskrivande (alltså där ja sparar foton), sen både datum och år. Direkt sortera när man flyttar över foton, så det inte lämnar om det är från olika events, å alltid alltid ALLTID tömma kortet före nästa event..! Tog en stund innan jag fatta att ACM06 var från Juthbacka 06, när jag hade en annan mapp som hette ACM09 å var härifrån stan...



Det här blev en såndär ögonblicks-bild som jag var rätt nöjd med. Det gäller att hitta dom där "moments".




Den här tog jag av en mycket enkel orsak ;) Jag hade en Impala ;)




Älskade älskade Vrålis <3  Vad jag saknar den bilen!



Kaj sålänge burnouten ännu gick bra..



...Tills backaxeln for..


...Blir att knuffa bilen då..



Jard



Markus Finell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar