torsdag, januari 23

-20kg

Så kändes det när jag gick ut från auditoriet efter att ha sett resultaten. -20kg föll från mig.

Provet bestod av 2 delar, 30 frågor each, minst 22p per del måsta vi ha. Sen när man var klar fick vi lämna in det i tur och ordning och sitta å vänta medans han rättade. Vi fick alltså inte lämna in när han höll på rätta nån annans, så jävla hårda e kraven på kompetensprovet!

Så, väntan när han rättade var nog värst, trodde inte jag sku våga gå fram å se, men tjo, det gick bra! 24p på ena å 26p på andra!

Och det är nu jag högt vågar erkänna att jag har int läst just nånting! Jag renskrev det jag skrivit i häftet, vilket på datorn blev 2,5 sida i punktform, å sen blada jag lite igenom boken för att se om det var nåt jag faktiskt inte alls kände till. Det är vad jag har läst! Nästan så man borde ringa å tacka Dahlin!

Så jo, det var en oerhörd lättnad att inse att man klarade av det.. Å direkt så börjar tävlingsmänniskan i mig kritisera å säga "Nog kunde du ha tagit full poäng nog!"... Men jag försöker att int lyssna på den ;)

JAG KLARADE DET!! SÅ JÄVLA GLAD!



Kunde ju ha uppdaterat allt annat oxå  när ja nu engång höll på då.
Ringde sjukan idag, först till telefonrådgivningen som int visst ett jota, sen leta ja fram nr till sköterskan på dagkir å fick då info att ja sku ringa en annan sköterska som tyvärr bara har tfntid på må, on å fre, mellan 9-10. Så tyvärr blev jag inte nå klokare på den punkten just nu.

Däremot prata ja me Koski å Rune (hjärnan bakom vår utbildning, han som dragit igång den) å fråga hur man gör isåfall, å Koski sa att jag behöver nog inte oroa mig för timmarna. Samma sa Rune oxå. Men om sjukskrivningen far över praktiktiden då? Nej, inte ens då behövde jag oroa mig, för int jobbar man ju in sjukdagar i verkliga livet heller! Så det var riktigt skönt att höra! Så ska ringa i mön iaf å höra om ja blivit inplanerad, vill ju hellre veta ändå så långt på förhand som möjligt.. !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar