lördag, augusti 30

ADHD Kür.

Japp. Jag har en släng av ADHD idag... å inte så lite heller!

Tror de kan va en lätt koffeinöverdos? Har typ den här veckan bara druckit morronkaffe å vissakvällar en kaffe, men idag har ja hunnit me typ 3. Å jag har ju mina "småa" glas ja dricker ur. Så joo, kanske lite lätt koffeinöverdos?

Om jag nånsin rider kür så vet jag definitivt vad jag ska ha för musik. Jag ska ha sabaton. Det har jag sagt sen jag satt å lyssna på, va de nu typ attero dominatus eller primo victoria å kolla in nån häst på tuuben som piaffade å håka att de funka ju helt hejdlöst bra! Dessutom tror ja att man som ryttare måst få in "feelisen" i en låt oxå, för att överföra den på hästen. Hell, ja skiter i om ja ska rid en kür, ja ska rid ti den där musiken ändå!

Jonej, sitter å känner mig patriotisk å ylar itakt me sabaton. En av deras bättre låtar dehär å, från albumet som kom ut tidigare i år. Jag vet int om man ska se det som en coincidence att en viss Peter Tägtgren är producent å samtidigt e sångare i de andra lite "hårdare" bandet Pain som jag diggar stenhårt oxå.. ?! Tror jag i nåt skede sagt att ja ska gifta mig me Peter, sku väl börj va dags ti rör på påkarna lite då... ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar