onsdag, augusti 20

Tröttsamt.

... Jag blir så trött.

Jag går i zombie-mode just nu, dvs vaken, men kontoret har stängt. Och förstås e man lagom rastlös ändå....! (det är det jag blir trött på alltså... )

Dessutom har det varit en såndär dag igen då jag hunnit gå igenom alla sorters mode, arg, irriterad, glad, trött, frustrerad, överlycklig, ivrig, död osv osv osv, bara det i sig tär ju på krafterna.

Fick iallafall klart ena coursera-kursen idag, eller alla quizzar, med full pott, så de lär väl komma ett Statement of Accomplished här om 2-3 veckor efter kursens slut.

You must receive an average of at least 80% or above across all quizzes to access a "Statement of Accomplishment" at the completion of the course. With an average of 90% or above, you will earn a "Statement of Distinction".

Vet int om man får Statement of Disctinction gratis, de e dom som brukar kosta, men ja lär ju se.  Så det har man fått gjort idag, å så kolla jag lite på Forensic Science oxå, har inte beslutat mig ännu om jag ska gå den, beror på hur invecklad den blir, hittills har jag bara sett introduction å what is forensic science å såna topics.

Nåja, enough om Coursera, även om jag har tusen saker till att säga.

Sitter å funderar lite på om jag ska göra "reklam" för bloggen på nya sidan finlandssvenska bloggar, gillar på ett sätt att ha den så liten som den är. Ingen press då ;) Nåja, förutom när Anna tycker ja ska skriv nå då förstås x)

På tal om tapetklister, nån som har nå gymnasieböcker/skolböcker inom biologi, människans anatomi och liknande? Alltså inte biologi rent sådär allmänt, utan inriktat på människan då. Å sku va villig att sälja åt mig? Såna böcker brukar va så hiskeligt dyra, tror min anatomibok som ja köpte kosta nå på 50 spänn... Å den e bara muskler, skelett å nervsystem.

Ugh, är så inspirerad till att göra allt, men jag orkar inte ens klicka in mig på ett spel. Så det är ungefär på den nivån. Dessutom vill jag tusen saker, helst på samma gång, så typiskt för väduren, men man tröttnar lika fort. Alternativt tar sig vatten över huvudet. Jaja, väduren i ett nötskal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar