fredag, augusti 1

Life is goood.

Japp.

Sitter å softar, lyssnar på Annas playlist på spotify, så mkt enklare å ba lyssna på hennes än å laga egna, då vi princip hör på samma sak ;) Samma sorters playlistar å samma musiksmak (så gott som), så .. passar perfa ;)

Sam Smith - Stay With Me. Lyssna, riktigt skön låt. En såndär låt som kräver baslåda. Tror lustigt nog att det var jag som tipsade Anna om denhär :D En annan riktigt skön låt som jag kom över av en slump, är en reggae version av Aviciis Wake me up. Så värt att lyssna på den oxå ;)

Sitter å funderar på en cider, men jag mitt dåkelskaft håxa ju int att jag bara har en kvar :S Måste ha gått åt möe på midsommarafton ;) Nå, inte tar spriten slut i första hand, det beror på hur kräsen man är ;) Å min Caipi är only for special moments ;)

Nåja, sådärja... Nu fastna jag på pinterest oxå. Känns inte riktigt som pinterest nånsin slog igenom, men ja stendiggar det. Här är en länk ifall nån vill kika vad jag har där. Blev att pinna lite Dermal Anchors. Oj ack (som jag redan nämnde) va ja sku vila ha sån...! Men jag e nog sån mespropp. Dessutom vet jag inte riktigt vem som gör såna, tror ingen här i stan iaf...! Tyvärr hittar man ju inte riktigt originella DAs, men det är riktigt snyggt på fingrarna eller på ovansidan av armen... Jag som är så löjligt förtjust i blingbling, så de här sku ju passa mig ;) Plus att de e int lika permanent som en tatuering iaf. Ett annat alternativ är såndär stav som är formad som [ istället, men har en känsla av att den e dels smärtsammare, rörligare å krångligare att göra... Nåja, vad vet jag. Int ska ja grubbla på det nu..

Vidare till tatueringar. Sitter å glor på tats som ja gillar. Nåt som e riktigt snyggt på karlar e såna som går upp mot halsen. Sleeves har jag aldrig varit nåt stort fan av, eller färgade tatueringar...Nåja, heter man Zombie Boy så då funkar sleeves ;) Rico (zombie boy) e en typ ja sku gift mig me tvärt! ;) Den här videon ska ni se (okej ja lovar, ja slutar med länkar nu!) på zombie boy, å så ska ni höra på låten. Låten är en av mina "Sunday Softs", Zoo Brazil - There is Hope. Kan förövrigt inte höra den låten utan att tänka på Rico ;)

Jonej, cidern uppdrucken å åskan har dragit vidare, så nu får de va färdigflummat å dags att uppsöka snarklådan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar